شاخص قیمت خوراک ایران
امروز: 6 مرداد ماه 1403
کاربر عزیز خوش آمدید
کلیپ زبان دان 1402/6/23

ایجاد پادکست و ویدیو موشن گرافی جهت معرفی محصولات گروه سامانه معاملات خوراک منجر شد که به تولید کلیپ زبان دان ها روی بیاوریم. بدین ترتیب هم کسانی که ممکن است همکارمان شوند را هدف گرفتیم و هم کسانی را که علاقمند هستند بدانند مجموعه خدمات و کالاهای ما چه هست.

در کلیپ زبان دان خطاب به اشخاصی که به هر زبان خارجه ای آشنا هستند و همچنین دارای ارتباطات و لینگ های قوی در صنف و صنعت خود و تخصص و مهارت در کارشان هستند در حال انتقال این مطلب هستیم که شما می توانید از این داشته تان در صنعت و تخصص دیگری بهره ببرید.

کلیپ موشن گرافی زبان دان خارجه راجع به دعوت از افرادی است که حداقل با یک زبان خارجه آشنا هستند و در مشاغلی شاغل به کار هستند که با افراد تخصصی صنعت خودشان دارای ارتباطات فراوان می باشند.این زبان دانان علاقمندند که حیطه ارتباطات خود را گسترش دهند تا بتوانند محصول بفروشند.به دنبال استفاده از مهارت زبان خود می باشند.بدنبال شناسایی و ارتباط گرفتن با دیگر کسانی هستند که به این زبان خارجه دارند مکالمه و یا فعالیت تجاری اقتصادی می کنند و دوست دارند با آنها در گروه هایی چه کاری چه تفریحی به خوش و بش بپردازند. این افراد زبان دان دوست دارند با خارجی هایی که به این زبان خارجه صحبت می کنند ارتباط بگیرند و با آنها راجع علائق شخصی و کاری تبادل نظر نمایند.این افراد زبان دان علاقمند هستند که علاوه بر تخصص و صنعت خودشان راجع صنایع و تخصص های دیگر حداقل اطلاعات را داشته باشند که شاید بتوانند از آن بعنوان ابزاری برای هم افزایی بهره ببرند. شرکت مدیریت ارزش نشان خاورمیانه راهبر سامانه معاملات خوراک و راهبر پروژه موسیقی خوراک در صدد است افراد زبان دان را جذب نماید و با سپردن پروژه دورکاری، سپردن مسئولیت عضویت در هیات مدیره شرکت ، اعطای سفیری برند موسیقی خوراک و ... این گروه و محفل را تشکیل دهد و خیر را بین اعضای گروه تقسیم نماید و گروه را به سایر کشورها انتشار دهد و سبب سفرهای فراوان سفیران برند موسیقی خوراک بشود.به امید اینکه زبان دانان گرامی به این اعتقاد قلبی ما پی ببرند و با ما همراه شوند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات از طریق پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی می توانند به پیج اینستاگرام iranfoodmusic و کانال تلگرام internationalfoodmusic مراجعه نمایند.

لینک کلیپ در سایت آپارات https://www.aparat.com/v/Sotxi می باشد.


شاخص قیمت خوراک ایران