شاخص قیمت خوراک ایران
امروز: 28 فروردین ماه 1403
کاربر عزیز خوش آمدید
سبزی پلو با ماهی شب عید 1401-12-13

از دیرباز بین ایرانیان مرسوم بوده است که شب عید بعنوان شام عید یا ناهار عید از غذای سبزی پلو با ماهی در کنار سفره هفت سین از خانواده خود پذیرایی نمایند.

در آرامستان ها نیز دیده شده است بعضی از احسان کنندگان نیز در آخرین پنج شنبه سال با توزیع ظروف غذای یکبار مصرف محتوی سبزی پلو با ماهی بعنوان خیرات اقدام نموده اند.

همچنین در بانک ها، کارگاه های کوچک و بزرگ،دورهمی های رسمی و غیررسمی هفته پایانی سال نیز از سبزی پلو با ماهی برای مشایعت دوستان و همکاران و آشنایان استفاده شده است و آنرا بعنوان حسن ختام خوش برای سالی که گذشت و با هم داشته اند در نظر می گیرند و انجام می دهند.

سبزی پلو با ماهی غذای لذیذ و زیبایی هست

هم از لحاظ رنگ سبز موجود در پلو و هم از لحاظ رنگ طلایی ماهی سرخ شده 

سبزی پلو با ماهی قزل آلا که توسط کیترینگ ها و آشپزخانه های صنعتی سامانه معاملات خوراک برای هفته پایانی سال 1401 و تعطیلات نوروز 1402 ثبت شده است علاوه براینکه دارای کیفیتی عالی می باشد به قیمت الان به فروش می رسد و دغدغه گران شدن در شب عید و یا تعطیلات نوروز را دیگر ندارید

تامین کنندگان عمده غذا این بار حتی در مقادیر کم اقدام به سفارش گیری نموده اند تا امکان چشیدن طعم غذای باکیفیت را برای مصرف کنندگان خانگی و مصرف کنندگان از گروه ها با تعداد نفرات کم را نیز فراهم کرده باشند به امید اینکه از بین آنها کارفرمایانی پیدا شوند که سفارش غذای شرکت و یا مراسم و رویداد خود را از غذای آنها تامین نمایند.

علاوه بر سبزی پلو با ماهی غذاهای دیگری از جمله چلوجوجه کباب، چلوکباب کوبیده چلوکباب لقمه، زرشک پلو با مرغ، شویدباقالی پلو با مرغ، سالاد سزار نیز از سوی این تامین کنندگان ثبت شده است و قابل تامین می باشد و حتی اگر غذایی در تعداد بالای یکصد پرس مدنظر مصرف کنندگان باشد قابل تامین می باشد به شرط اینکه در قسمت ثبت آگهی در پنل آگهی کاربران عادی اقدام به ثبت آگهی و اعلام نیاز نمایند(بدون پرداخت هزینه آگهی)

مطمئنا تامین کنندگان با دیدن آگهی مصرف کنندگان ، اقدام به ثبت سفارش غذا و قیمت می نمایند و چنانچه آن مورد ثبت شده جلب توجه مصرف کننده را نمود می تواند تایید نماید و بخرد.

;کاربران صنفی عضو سامانه معاملات خوراک منتظراستفاده شما از این سرویس ویژه هستند تا ایامی خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند


شاخص قیمت خوراک ایران