شاخص قیمت خوراک ایران
امروز: 31 فروردین ماه 1403
کاربر عزیز خوش آمدید
بشقاب غذای سالم شام شب عید 1401-12-02

پیام اصلی بشقاب غذای سالم تمرکز بر کیفیت غذای مصرفی است:

سامانه معاملات خوراک با همین تمرکز بر غذای سالم و با کیفیت به عموم مردم توصیه میکند که از تامین کنندگان عمده سایت شاخص قیمت خوراک ایران که از آشپزخانه های صنعتی مطمئن و موجه و کاربلد می باشند اقدام به سفارش غذای کارکنان شرکت شان در هفته پایانی سال و تعطیلات نوروز 1402 بنمایند.

سبزی پلو با ماهی شب عید،چلوجوجه کباب،چلوکباب لقمه،چلوکباب کوبیده،زرشک پلو با مرغ،باقالی پلو با مرغ غذاهایی هستند که در دور همی خانوادگی شام شب عید مرسوم بوده اند و با سفارش آنها از هم اکنون می توانید از صرف هزینه بیشتر جلوگیری کنید و دغدغه چی بپزیم چی بخوریم شب عید و روز اول عید را کاهش بدهید.

نوع کربوهیدرات (یا نشاسته) در غذا مهمتر از میزان مصرف کربوهیدرات است چونکه بعضی از مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مانند سبزیجات (غیر از سیب زمینی)، میوه ها، غلات کامل و حبوبات از سایر مواد غذایی حاوی کربوهیدرات سالم ترند.

بشقاب غذای سالم توصیه میکند که از مصرف نوشابه های قندی بپرهیزید چونکه این نوشابه ها انرژی بسیار زیاد و ارزش غذایی بسیار کمی دارند.

بشقاب غذای سالم توصیه میکند که از روغن های سالم و گیاهی به میزان متعادل استفاده کنید ولی توصیه نمیکند که مصرف روغن های سالم را کم کنید.

برای دستیابی به بشقاب غذای سالم از تامین کنندگان عمده سامانه معاملات خوراک که ثبت سفارش فروش آتی نموده اند خرید بنمایید یا نیاز غذایی خاص گروه خودتان را در سامانه معاملات خوراک ثبت آگهی(بدون هزینه) نمایید تا تامین کنندگان عمده برای آن اعلام قیمت نمایند.سامانه معاملات خوراک در نشانی www.vib.ir می باشد.


شاخص قیمت خوراک ایران